M.I.P. Group, a.s.

vyhlašuje soutěž

Kalendář 2016

V Praze, dne 11. 1. 2016

 

 

1. Vyhlašovatel a organizátor soutěže

 

 

1.1. Vyhlašovatel soutěže

Název: M.I.P. Group, a.s.
Adresa: Mimoňská 645, Praha 9 – Prosek, 190 00
IČ: 25666703
DIČ: CZ25666703

1.2. Organizátor soutěže

Název: ABF, a.s.
Adresa: Mimoňská 645, Praha 9 – Prosek, 190 00
IČ: 63080575
DIČ: CZ63080575

1.3. Sekretář soutěže

Jméno: Bc. Eva Pácaltová
Adresa: ABF, a.s., Mimoňská 645, Praha 9 – Prosek, 190 00
Tel.: +420 225 291 117
E-mail: pacaltova@abf.cz

 

2. Předmět a účel soutěže

2.1. Předmět soutěže

Předmětem soutěže jsou vydané kalendáře pro rok 2016 pro tuzemské i zahraniční klienty v České a Slovenské republice.

2.2. Účel a poslání soutěže

Cílem soutěže je ocenit výjimečné práce - kalendáře a to nejen z pohledu polygrafického zpracování ale i z hlediska originálního návrhu či společenského poselství. V neposlední řadě si soutěž klade za cíl podpořit vlastní obor.

 

3. Soutěžní kategorie

  • Nástěnný kalendář
  • Stolní kalendář

 

4. Způsob vyhlášení soutěže

Soutěž bude veřejně vyhlášena tiskovou zprávou, zveřejněním na webových stránkách www.reklama-fair.cz a dalším vhodným způsobem.

 

5. Náležitosti oznámení výsledků soutěže

Vyhlašovatel oznámí rozhodnutí o výběru nejlepších soutěžních prací v rámci slavnostního vyhlášení výsledků při veletrhu REKLAMA POLYGRAF 2016, vydáním tiskové zprávy a zveřejněním na webových stránkách soutěže následující den po slavnostním vyhlášení.

 

6. Účastníci soutěže

Soutěže se mohou zúčastnit fyzické i právnické osoby, jednotlivci i autorské kolektivy.

 

7. Požadované části soutěžní práce, obsah, grafická či jiná úprava

7.1. Přihláška do soutěže

7.1.1. Přihláška do soutěže

on-line přihláška na stránkách soutěže www.reklama-fair.cz.

7.1.2. Zaplacení účastnického poplatku

na účet č. 5085320005/4000, Expobank CZ a.s., bankovní poplatky spojené s převodem hradí plátce. Podklady k platbě budou zaslány odpovědním e-mailem po přijetí on-line přihlášky. Poplatek je možné uhradit rovněž osobně při předání soutěžních prací sekretáři soutěže.

7.2. Obsah soutěžní práce

7.2.1. Text

Textová část bude obsahovat stručný popis koncepce, stručný komentář vzniku díla, záměr. Rozsah max. 800 znaků včetně mezer ve formátu .doc.
Text bude využit pro prezentaci díla.

7.2.2. Grafická část

Grafická část bude obsahovat náhled titulní strany a jedné vnitřní strany ve formátu:
a) jpg, png či gif v rozlišení pro webové stránky soutěže
b) jpg nebo tiff v tiskové kvalitě

7.2.3. Dodání kalendáře

2 výtisky kalendáře budou doručeny na adresu organizátora.

7.3. Soutěžní práce

Soutěžní práce se stává majetkem vyhlašovatele za účelem publicity a prezentace soutěže.

 

8. Způsob odevzdání soutěžních prací

8.1. Přípustné způsoby předání soutěžních prací

8.1.1. Elektronicky - textová a grafická část soutěžní práce bude zaslána e-mailem sekretáři soutěžní přehlídky (viz 1.3.).

8.1.2. Poštou - 2 výtisky kalendáře budou zaslány na adresu organizátora (viz 1.2.) k rukám sekretáře soutěže, na obálce bude uvedeno: Kalendář 2016.

Kalendáře lze též odevzdat kterýkoliv pracovní den v týdnu v době mezi 08.00 hod. až 16.30 hod. sekretáři soutěžní přehlídky (viz 1.3.).

8.1.3. V případě odeslání soutěžní práce poštou či dodání na adresu organizátora musí být doručena sekretáři nejpozději v konečný den lhůty pro odevzdání (viz 12.2.). Odpovědnost za včasné doručení soutěžní práce nese soutěžící.

 

9. Kritéria hodnocení

9.1. Kritéria, podle kterých budou soutěžní práce hodnoceny, se stanovují bez pořadí významnosti následovně:

  • celková výtvarná úroveň řešení
  • originalita
  • inovativní přístup zpracování
  • kvalita polygrafického zpracování
  • společenský přínos  

 

10. Porota

10.1. Členové poroty

Členové poroty budou zveřejněni na webových stránkách www.reklama-fair.cz do konce ledna 2016.

 

11. Cena

11.1. Ceny

Podrobný popis jednotlivých cen na webu soutěže www.reklama-fair.cz.

 

12. Základní termíny

12.1. Datum vyhlášení soutěžní přehlídky: 11. 1. 2016

12.2. Datum odevzdání soutěžních prací soutěžícími

Datum odevzdání soutěžních prací sekretáři soutěžní přehlídky elektronicky a osobně, kurýrem nebo poštou a termín zaplacení poplatku do: 1. 4. 2016

12.3. Datum konání hodnotícího zasedání poroty

Datum hodnotícího zasedání poroty se stanovuje na: 18. 4. 2016

12.4. Datum hlasování veřejnosti

Datum hlasování veřejnosti na webových stránkách soutěže www.reklama-fair.cz se stanovuje na: 25. 4.-5. 5. 2016

12.5. Datum uveřejnění výsledků soutěže

Vyhlášení výsledků soutěže proběhne v rámci veletrhu REKLAMA POLYGRAF 2016 dne: 11. 5. 2016

12.6. Veřejné vystavení soutěžních prací

Nedílnou součástí soutěže je výstava soutěžních prací na veletrhu REKLAMA POLYGRAF, který se koná ve dnech 10.-12. 5. 2016 v PVA EXPO PRAHA v Letňanech.

 

13. Klauzule o akceptování soutěžních podmínek

13.1. Souhlas soutěžících se soutěžními podmínkami

Odevzdáním přihlášky vyslovují soutěžící souhlas se všemi podmínkami soutěže jakožto smlouvy a s rozhodnutími soutěžní poroty, učiněnými v jejich rámci a v souladu s nimi.

 

14. Klauzule o autorských právech a zveřejnění soutěžních prací

14.1. Autorská práva soutěžících

Odevzdáním soutěžních návrhů dávají soutěžící souhlas s bezplatným využitím soutěžních prací k výstavním a publikačním účelům, k zveřejnění soutěžní práce na internetu a ke zveřejnění kontaktu v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.

14.2. Svolení k užití autorského díla pro účely této soutěžní přehlídky

Soutěžní práce se stávají majetkem vyhlašovatele soutěže. Autoři udělují vyhlašovateli souhlas užít jejich autorská díla pro účely této soutěže. Užití autorského díla pro jiné účely, než byly uvedeny v těchto Soutěžních podmínkách, je však vázáno na výslovné svolení autorů.

14.3. Protokol o průběhu soutěžní přehlídky

14.3.1. Ze zasedání poroty pořídí sekretář, popřípadě jiná osoba pověřená předsedou poroty, protokol o průběhu soutěžní přehlídky, jehož správnost ověří svým podpisem všichni členové poroty a osoba zapisující.

14.3.2. Protokol o průběhu soutěžní přehlídky obsahuje zejména zápis z jednání poroty, seznam všech posuzovaných soutěžních prací, rozhodnutí o výsledcích, rozhodnutí o rozdělení cen včetně jeho zdůvodnění a prezenční listiny.

14.3.3. Protokol o průběhu soutěžní přehlídky spolu s rozhodnutím o výsledcích bude vystaven na webových stránkách soutěže www.reklama-fair.cz následující den po slavnostním vyhlášení výsledků a předání cen. Vyhlašovatel o této skutečnosti bude informovat všechny soutěžící i porotce e-mailem.